Klacht Netflix: Triest bedrijf is het

Klachtnummer
# 567958
Gebruiker
Dave
Datum
0 reacties

Details

De klacht

16 klachten in een jaar?
Nou nou,zijn ze niet van onder d indruk denk ik
Maar goed
"Klantenservice" is om te janken.
Wat een verschrikkelijke mensen werken ertochntegenwoordig bij die callcenters
Maar goed mijn klacht
Netflix heeft gisteren geprobeerd 7.99 afnte schrijven,blijkbaar niet gelukt
Sluiten ze je gelijk af
Ga je bellen
Wettelijk mag dat denk niet eens, ze keten betaal herinnering sturen of een bericht dat ze het op een later tijdstip opnieuw proberen.
Heb gebeld,
Ga me daar niet eens over uitspreken dat gesprek,want bloed meteen weer te koken
3 jaar klant nu denk ongeveer.
Dat dat zomaar mag en dat ze op manier met vaste klanten omgaan.
Mvg dave

De oplossing

Per direct weer aansluiten en e woon opnieuw incasso uitvoeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen