Klacht Netflix: Wel betaald, account geblokkeerd

Klachtnummer
# 537633
Gebruiker
Richard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een mislukte incasso werd mijn account geblokkeerd, de week erna kreeg ik een 2e incasso die wel lukte. Maar mijn account is nog steeds geblokkeerd wegens mislukte betaling!
Volgens Netflix kan het tot 9 dagen duren voordat ze goedkeuring bank hebben, maar ondertussen kunnen wij geen netflix kijken.
Woorden van Netflix zelf > Netflix doet automatisch diverse pogingen om de mislukte betaling alsnog af te schrijven tijdens je factureringscyclus zodat je de service kunt blijven gebruiken.

Daar is dus niks van waar, je betaald nu en krijgt er minder voor terug aangezien de volgende facturering weer de eerste dag is dat je 1e betaling deed...

De oplossing

Een dienst aanbieden die je gewoon kunt blijven gebruiken als 1e incasso mislukt is.
Zelf zouden wij maand gratis willen kijken door deze toestand, kinderen hele vakantie zeurend aan ons hoofd terwijl we nota bene betaald hebben voor deze dienst!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netflix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netflix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen