Klacht Netgear: Netgear laat niets meer horen over mijn case die al sinds juli 2013 loopt

Klachtnummer
# 51870
Gebruiker
R. Ouwerkerk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juli 2013 heb ik aan Netgear een probleem gemeld met mijn Netgear mediaplayer NTV350.
Naar aankoop van een 3Tb harddisk werd deze niet herkend door de NTV350.
Na 1 maand van emailen bleek eindelijk dat de NTV350 de 3 TB niet ondersteunde. Dit stond niet in de handleiding en ook niet op hun website. Inmiddels werd de NTV350 door Netgear beschouwd als End Of Live waardoor niet verder werd ondersteund door Firmware updates etc.
Uiteindelijk besloot Netgear Support om mij het aankoopbedrag terug te storten van de Mediaplayer hetgeen ze bevestigden per email. Ik gaf netjes al mijn gegevens en bankrekening door maar daarna werd het doodstil. Op mijn mails werd ook niet meer gereageerd.
De case was al eens zonder opgaaf van reden plotseling gesloten waardoor ik weer opnieuw een case moest laten openen. Vanochtend maar weer gebeld en bleek de case weer afgesloten te zijn! Men zou me 's middags terugbellen na overleg met een leidingevende. Maar je raad het al, niets meer gehoord

De oplossing

Ik wil dat ze de door hen zelf bedachte oplossing nu ook eindelijk gaan uitvoeren. Dus mijn aankoopbedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netgear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netgear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen