Klacht Netgear: Powerline 500 en windows 8 werken niet samen

Klachtnummer
# 37971
Gebruiker
Kas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Powerline 500 van Netgear gekocht.
Als de pc is opgestart moet hij nog een keer opnieuw opstarten om internet te krijgen.
Bij de helpdesk zeggen ze dat het een windows 8 probleem is en mij niet verder kunnen helpen. Ik moet maar naar een andere helpdesk bellen.
Helaas zeggen ze daar dat ze mij terug bellen, wat niet gebeurd.
Ik ben nu al 7 maanden aan het mailen en aan het bellen met geen enkel resultaat.

De oplossing

Een goed werkend product of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netgear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netgear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen