Klacht Netgear: Slechte support

Klachtnummer
# 457239
Gebruiker
Safari
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ene Adam E. Van support negeert mijn support berichten. Heb meer dan 1000e uitgegeven aan een orbi ax systeem, ik had veel meer verwacht kwa support en zeker aangezien hun producten niet leveren!

De oplossing

Contact opnemen, het contacteren van support verbeteren, betere support medewerkers (Jurgen B. Heeft mij heel erg goed geholpen maar vanwege netgears support systeem lukt het niet meer om contact met hem op te nemen).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netgear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netgear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen