Netpoint Factoring

actief

Over ons

Netpoint Factoring verzorgt de facturering voor de zorgsector. Zo zorgen wij ervoor dat uw zorgaanbieder meer tijd voor u heeft.

Via uwdeclaraties.nl heeft u gemakkelijk toegang tot uw declaraties. Met één inlogomgeving, waardoor u niet voor ieder familielid aparte inlogcodes nodig heeft. Bekijk eenvoudig welke kosten er open staan en wat de zorgverzekeraar per jaar heeft betaald. Zo kunt u zonder gedoe zien waar u staat en welke keuzes u kunt maken. Openstaande kosten betaalt u gemakkelijk en veilig via iDEAL, direct vanuit een beveiligd portaal.

De medewerkers van Uwdeclaraties.nl spannen zich elke dag opnieuw in om de best mogelijke service te leveren. Is er toch iets misgegaan of bent u ontevreden dan staan onze medewerkers u graag te woord. Neem telefonisch contact met ons op, zo kunnen wij onmiddellijk een oplossing bieden.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
44 klachten Soms

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 28 consument(en) de klachtenafhandeling van Netpoint Factoring gemiddeld met een 3,8
Bekijk alle klachten over
Netpoint Factoring
happy content sad angry
4 5 4 15

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

1. IKBENBOOS geeft een reactie op

Tijd
    Geen reactie

Ook een klacht indienen over Netpoint Factoring?