Opgelost door Netpoint Factoring: een herinnering van een reeds betaalde rekening

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 535850
Gebruiker
A.A.J. Busscher
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ls,
Op 20 maart kreeg ik een verzoek tot betaling van een rekening met declaratienummer 5028927134993. Volgens mijn bankafschrift heb ik het bedrag ad €17,90 op 22 maart reeds betaald. Toch kreeg ik op 28 april een herinnering om de rekening alsnog te betalen. Ik heb een mail gestuurd, geen antwoord. Ik heb meerdere keren gebeld en hoorde dat het erg druk is daarna de mededeling om op een ander tijdstip terug te bellen daarna werden er diverse mogelijkheden genoemd voor contact, waarna de verbinding werd verbroken. Ik had nauwelijks tijd om te noteren welke mogelijkheden dat waren. Via klantenkompas en de consumentenbond ben ik toch weer terechtgekomen bij netpointfacillitys. Mij werd beloofd dat ik teuggebeld zou worden , tot nu toe nog niets gehoord. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk.
Anneke Busscher

De oplossing

het ongedaan maken van de herinnering met een excuus

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.A.J. Busscher
Datum
Uiteindelijke oplossing
via de apotheker werd dit opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Netpoint Factoring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen