Klacht Netpoint Factoring: Komt over als onbetrouwbaar bedrijf.

Klachtnummer
# 653201
Gebruiker
ABSURT
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wauw ik ben echt op zijn zachts gezegt verast door deze organisatie. Eind februari een rekening gekregen met een laatste herinnering. Vanwege dat ze meerdere herinneringen hadden gestuurd. Geen idee waar ze het over hadden want ik had nog nooit iets van hun gehoord. Volgens de brief is het van Benu. Benu loopt altijd via infomedics dus ik dacht dit is een scam. Ook via de email naar benu rekeningen gezocht. Niks gevonden natuurlijk. Een maand later een incassobureau van netpoint!? Dus ik zoek naar netpoint via google en zie dezelfde soort klachten. In mijn email gezocht nssr netpoint. Toch een email gevonden in de spambox. 1 dus niet meerdere zoals netpoint beweerd. De factuur krijg ik niet eens in te zien. Dus ik heb nog steeds geen flauw idee waar het over gaat. Wat in ieder geval duidelijk moge zijn is dat ik die extra kosten niet ga betalen vanwege deze rare bejegening. Word vervolgd.

Gewenste oplossing

Meer transparantie en juiste informatie en de extra kosten intrekken.

1 reactie

  1. Auteur
    ABSURT
    Datum
    Is opgelost. Benu neemt de incassokosten op zich. Ik heb de factuur van het incassobedrijf ontvangen. Bizar dat het op deze manier is gegaan. Hopelijk nooit meer.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Netpoint Factoring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen