Klacht Netpoint Factoring: No invoice sent on time - but making client pay fine!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 539873
Gebruiker
ostatik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hello,
On the 20th of May 2021 I have received the "laatste herinnering" related to a dentist visit that happened on the 15th of February 2021. The invoice included 15 euro of Administrative costs.
However, I have NOT received neither invoices on this visit nor any reminders. Neither by mail nor by email.
That make me think that Netpoint Factoring makes me pay for its own mistake.
Please return 15 euros to me and make sure that there is no delay of 3 months before you send me the next invoice.
Thank you,
Maria

De oplossing

Return 15 euro of fine.
Ensure that next time invoice is sent immediately - not 3 months later.

2 reacties

  1. Auteur
    ostatik
    Datum
    Kind reminder on my claim
  2. Auteur
    ostatik
    Datum
    Hello, could you please react? Thank you.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ostatik
Datum
Uiteindelijke oplossing
No answer from Netpoint Factoring. Not even reaching me. I wonder if they have seen my complain at all?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Netpoint Factoring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen