Klacht Netpoint Factoring: Verkeerde informatie en alleen op geld uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555700
Gebruiker
P.A. Davidson
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Intimiderend gedrag, een (oude) nota voor medicijnen wordt ruim drie maanden na de declaratiedatum weer toegestuurd. Ik heb op die nota van destijds geantwoord dat de zorgverzekering die kosten rechtstreeks aan de apotheek (i.c. Benu) betaalt. Dat is ook zo gebeurd. Maar met zo'n mededeling wordt blijkbaar niets gedaan.
Dat wat niet vergoed wordt is separaat door mij aan Benu betaald.

De oplossing

Graag, nota intrekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Netpoint Factoring is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.A. Davidson
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van Netpoint Factoring en dus niets opgelost. Heel slecht allemaal !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Netpoint Factoring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen