Klacht Netpoint: Declaraties niet per email ontvangen maar wel per post de aanmaningen en de daarbij behorende verhogingen.

B.S.H. van Wiggen

Ik heb nu meerdere malen gevraagd aan Netpoint om mij de declaraties per post toe te sturen. Hierna ook nog maar een keer gesommeerd om dit te doen. Maar ik blijf maar aanmaningen met verhoging binnenkrijgen zonder eerst een rekening. Dit kan dan ineens wel per post. Ik probeer netjes te blijven maar ik heb de indruk dat dit bedrijf daar zich niets van aantrekt.

Rekeningen per post. Vertrouwen in de vakkundigheid van dit bedrijf is gewoon gezakt tot onder het 0-punt.

Netpoint
    Geachte heer/mevrouw van Wiggen,

Tot onze spijt waren wij niet op de hoogte van uw klacht op klachtenkompas.nl en zijn wij hier helaas ook niet over geïnformeerd.

Dit betreuren wij ten zeerste aangezien wij service en gemak voor de klant belangrijk vinden. Zo heeft u via onze website www.uwdeclaraties.nl 24 uur per dag, 7 dagen in de week gratis toegang tot uw originele declaratie(s). Kies in het menu voor “Mijn gegevens” en voer op deze pagina de gevraagde gegevens in. Na het invoeren van de gegevens ziet u meteen uw betaaloverzicht, kunt u al uw declaraties bekijken, printen, downloaden en veilig en gemakkelijk betalen. Daarnaast kunt u uw vraag via www.uwdeclaraties.nl direct aan ons voorleggen. U ontvangt dan binnen 5 werkdagen antwoord.

Helaas hebben wij niet tijdig op uw klacht kunnen reageren om bovengenoemde reden. Per heden staan wij geregistreerd bij klachtenkompas.nl. Hierdoor ontvangen wij direct een melding.

Op dit moment gaan wij ervan uit dat uw klacht reeds is opgelost gezien de gegevens in onze administratie.
    Mocht uw klacht niet naar tevredenheid zijn opgelost of mocht u verdere vragen hebben verzoeken wij u dit aan ons te laten weten. Dit kan via onze website uwdeclaraties.nl, per e-mail naar reactie@netpointfactoring.nl of telefonisch via 0900-6876468 (€ 1,- p/g)

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Netpoint Factoring.