Klacht Netpoint: Uw systeem van facturen per e-mail sturen functioneert niet goed.

MBoone

Hierbij meld ik u - ditmaal publiek - voor de 5e maal (!!!) in een half jaar tijd dat uw systeem van facturen per e-mail sturen niet goed functioneert. Ik heb in de afgelopen week contact gehad met de praktijk van de orthodontist en zelf gevraagd of er nog nota’s openstonden of dat er misschien nog moest worden gedeclareerd. Dit omdat mijn dochter eind vorig jaar tweemaal is geweest en ik daar nog niets voor had ontvangen. In het systeem van de praktijk bleek dat er declaraties openstonden waarvoor ook herinneringen zouden zijn gestuurd door en volgens Netpoint. Ik heb geen nota’s en geen herinneringen ontvangen (ook niet als spam o.i.d.), dus het wordt echt de hoogste tijd dat u uw systeem laat nakijken. Ik heb met de praktijk afgesproken dat ik vanaf nu de nota’s op papier krijg (van de praktijk zelf) totdat uw systeem wel goed functioneert.
Op het Internet staan tal van klachten over het niet ontvangen van zogenaamd verstuurde rekeningen per e-mail door Netpoint. Wanneer reageert Netpoint eindelijk eens op deze klachten, of worden er bewust geen rekeningen en herinneringen gemaild in het kader van een dubieus verdienmodel met administratiekosten?

Het wordt echt de hoogste tijd dat u uw systeem laat nakijken.

Netpoint
    Wij hebben telefonisch contact opgenomen met meneer en de klacht is opgelost.
    MBoone

Ik ben inderdaad op maandag 16 januari een paar keer gebeld
    door Hannie van Netpoint. Volgens haar was er inderdaad een probleem met het
    systeem van Netpoint bekend dat maandenlang speelde en de oorzaak was van het
    feit dat declaratieberichten niet aankwamen. Het systeembeheer van Netpoint zou
    e.e.a. inmiddels hebben gecorrigeerd (“DNS SPF record e.d.”), waardoor iedereen
    nu wel met enige zekerheid declaratieberichten zou moeten kunnen ontvangen. Als
    de oorzaak van de klacht echt is opgelost, ontvang ik vanaf nu dus declaraties
    per e-mail. Mocht het probleem echter nog steeds bestaan en ik kom daar in de
    komende maanden via de praktijk van de zorgverlener achter, dan meld ik de
    klacht opnieuw.

Ook een klacht indienen over Netpoint?