Opgelost door Netpoint: waardeloze communicatie en een onjuiste brief met factuur ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 301902
Gebruiker
Pandel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag een brief ontvangen van Netpoint met een niet betaalde tandartsrekening en €13.50 administratiekosten omdat ik eerder een betalingsherinnering gekregen zou hebben. Nog nooit een factuur ontvangen, waarop ze nu een 'laatste herinnering' met 'administratie' kosten sturen omdat de rekening dus niet betaald zou zijn.

In mijn zorgoverzicht is niets te vinden en staan er geen bedragen open, op de mail is tevens niets te vinden.

Normaal gesproken schrijft mijn zorgverzekering automatisch af of krijg ik een brief. Altijd alles netjes op tijd betaald en nu dit!! Nu krijg ik wegens Koningsdag vandaag de brief en zou ik het vlak na het weekend moeten betalen anders komen er €40 extra kosten bij!

Ik kan nu mijn zorgverzekering en netpoint niet bellen omdat het weekend is en ben ook niet van plan nu te betalen, wil eerst duidelijkheid waar dit vandaan komt.

Komen we er maandag niet uit ga ik rechtsbijstand inschakelen, want dit is niet de manier hoe het moet gaan.

Gewenste oplossing

Facturen en herinneringen sturen per post!!!!!
Geboden oplossing
Na een goed gesprek en begripvol personeel is het goed opgelost. Ik hoef geen administratie kosten betalen want ze begreep de situatie. Bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Netpoint
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meneer, Mevrouw,

    Onze excuses dat onze eerdere betalingsverzoeken u niet hebben bereikt. Wij beschikten niet over de juiste gegevens waardoor u alleen de laatste herinnering heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is. Wij hebben elkaar afgelopen maandag telefonisch gesproken en de juiste gegevens met elkaar doorgenomen. Uiteraard hoeft u geen extra administratie kosten aan ons te voldoen.

    Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u kosteloos reageren via www.uwdeclaraties.nl. Indien wij de komende 14 dagen geen reactie van u ontvangen gaan wij er vanuit dat de klacht is opgelost.

    Wij hechten veel waarde aan uw mening en reactie, daar wij hierdoor in staat zijn om onze dienstverlening te verbeteren.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Netpoint Factoring B.V.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Netpoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen