Klacht Netto Boxspirng: stinkendbed

Klachtnummer
# 113206
Gebruiker
wimmie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ben al vanaf okt.bezig met hun om een nieuwe top te krijgen,ze zijn tot nu toe niet1 afspraak nagekomen.
7nov.20014 heb ik de hele dag gewacht maar zonder iets te melden zijn ze niet gekomen in dec. ineens de auto kapot.
krijg alleen maar te horen we bellen terug gebeurt dus nooit,moet altijd zelf bellen.
heb een mail gestuurd natuurlijk ook geen antwoord.ben het helemaal zat met hun
telefoon kosten zijn nu al over de 40 euro wie vergoed me die?

De oplossing

had dit heel graag opgelost gezien en de telefoonkosten vergoed

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Netto Boxspirng hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Netto Boxspirng?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen