Klacht Nettorama: Teveel gram en kilo’s waar ze aanbiedingen mee hebben

# 520718
Salmiak knotsje

Altijd als ik iets koop bij nettorama in Winterswijk dan is er altijd wel wat.Waar ik mij altijd aan erger is dat ze aanbiedingen hebben maar dit niet klopt. BV. Kippenbouten 1 kilo 2.50 kom je daar liggen er alleen verpakkingen van 1,5 kilo. Bijna 4 euro.3 flessen cola voor 2.99 wordt voor gewone bedrag verrekend. Vorige week menu van Daily chef verschillende soorten 1.99 kijk ik op mijn kassabon 4.25 ofzo. Ben hier mee terug gegaan en er werd gezegd jaa dat geld alleen voor die die en die. Ik zeg waarom leggen jullie die er dan tussen. Tja we hebben verder geen ruimte hiervoor. Ik vind dit misleidend 1.99 is 1.99 en geen 4.25 en zo kan ik ernog wel meer opnoemen. Nettorama is mijn favoriete winkel ik kom er er zo 2 a 3 x soms per week maar deze misleidende aanbieding vind ik minder en trouwens dit geld ook voor broodbeleg,vlees,kaas,salades in bakjes altijd meer dan waar de aanbiedingen om gaan.

De gram en kilo’s aanpassen

Wij vinden dat Nettorama hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nettorama?