Klacht Neurofeedback: Neurofeedback vraagt wel heel veel geld!

JantienG

Wij hadden een intakegesprek voor onze zoon die leesproblemen heeft.
Het intakegesprek had weinig om het lijf. Wat er werd verteld kon je ook in de folder en op de website vinden. Over wachttijden was de man niet op de hoogte en deed ook geen moeite om het te achterhalen. Zo waren er wel meer dingen die we op de website konden vinden volgend de man die de intake deed. We gingen daar weg met een gevoel van 'zijn we hier nou wijzer van geworden, nee!' groot was ook onze verbazing dat wij voor dit gesprek een bedrag 105 euro moeten betalen. Ik heb gemaild waar ik nog geen reactie op heb gehad en gebeld, maar het staat volgens hun op de website, wat ook zo is en volgens hun ook in de mail maar dat klopt niet. Ik heb ze telefonisch gesproken en tja, het staat op de website en in de mail die wij hebben ontvangen. De informatie die we hebben gekregen staat niet in verhouding met wat je moet betalen. Ik vind dit echt geld klopperij. Het intakegesprek is verplicht. Ik vraag me af of dit zomaar kan om zoveel geld te vragen?

Ik wil best een bedrag betalen maar wel wat in verhouding staat en daarnaast vind ik het niet eerlijk om drie verschillende afspraken te moeten maken wat ook in 1 of 2 keer kan:

Intake gesprek
€ 105
Anamnese
€ 210
Q-EEG afname en verslag
€ 210

Kan dit niet eerlijker en efficiënter?

Wij vinden dat Neurofeedback hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Neurofeedback?