Klacht New Furniture Company: Schade aan tv dressoir en boekenkast niet gemonteerd maar wel voor betaald

Klachtnummer
# 183844
Gebruiker
Hert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tv dressoir, boekenkast, fauteuil en een salontafel besteld. Wij hebben drie en een halve maand moeten wachten op de meubels. Dit was ons bekend en wij waren dan ook blij toen het gisteren eindelijk werd geleverd. Tot onze verbazing was de tv dressoir beschadigd aan het hout aan de achterkant, het zou om een fabrieksfout gaan. Wij hebben bij onze bestelling gekozen voor bezorgen en monteren (full service). Echter werd de boekenkast als een bouwpakket geleverd en werd er doodleuk gezegd dat zij dat niet konden monteren. Dit staat echter op zwart/wit.

Ik snap dan ook niet dat de schade niet is gezien, er is toch wel sprake van een kwaliteitscontrole voordat de meubels worden ingepakt? Het zijn niet bepaald goedkope meubels. Mijn ervaring is dat de verkoper wel heel vriendelijk was, maar dat het bedrijf wel heel slordig te werk gaat en niet aan zijn woord houdt.

Echt frusterend dat je maandenlang moet wachten en dat er zo onzorgvuldig wordt omgegaan met de aflevering.

De oplossing

Montage boekenkast, geen extra bezorgkosten, zsm oplossing tv dressoir

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat New Furniture Company hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over New Furniture Company?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen