Klacht New Skool Media: Abonnement betaald maar de toegezegde bestelcode niet ontvangen.

CMM Broers

Begin september een abonnement genomen op ZIN magazine, daarbij recht op een MAIUM regenjas. Het abonnementsgeld werd meteen afgeschreven maar de beloofde e-mail met bestelcode voor de jas heb ik niet ontvangen. Na een aantal mails naar de klantenservice, waar pas een week later op werd gereageerd met de mededeling dat de bestelcode was verstuurd (is niet waar!), heb ik de klantenservice gebeld. Weer kreeg ik te horen dat de bestelcode was verstuurd maar dat deze nogmaals verstuurd zou worden. Een week later nog geen code ontvangen! Weer gemaild maar geen reactie. Dan maar weer een telefoontje, na enig aandringen gaf men mij de bestelcode voor de regenjas. Eindelijk, na 5 weken en fikse regenperioden, kon ik de jas bestellen. Op de website van MAIUM regenkleding moest ik constateren dat er vrijwel geen keuze meer was in kleur en maat, uiteindelijk maar voor de enige optie gegaan en de kortingscode ingetoetst. Helaas, helaas..., de code werd niet herkend/geaccepteerd. Nog steeds geen jas dus, ook geen reactie op mijn zoveelste mail. Ben er helemaal klaar mee!

Reageert op mijn mails en de bestelcode toestuurt.

Wij vinden dat New Skool Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over New Skool Media?