Klacht New Skool Media: Niet nakomen abonnement Delicious

Klachtnummer
# 408376
Gebruiker
Monique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een jaarabonnement op de Delicious deze loopt van 02 2019 t/m
02 2020 dat staat in de correspondentie en op mijn bankafschrift. Daar wordt niet gesproken over een aantal nummers. Nu heb ik het abonnement beëindigd per einde abonnement maar wat schertst mijn verbazing deze stopt per direct en nu zeggen zij u heeft zoveel nummers ontvangen en een aantal specials. Dus de nummers die ik nog tegoed heb t/m 02 2020 die krijg ik niet meer. Ik heb een klacht ingediend maar ze blijven zeggen dat ik zoveel nummers heb gekregen volgens mij is een jaarabonnement iets wat een jaar loopt of je dat nou iedere week of iedere maand krijgt en niet afhankelijk van het aantal nummers dat staat ook nergens vermeld

De oplossing

Ik wil netjes alle nummers krijgen tot einde abonnement periode. Dus dat dit netjes uitgediend wordt t/m 02 2020

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat New Skool Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over New Skool Media?