Opgelost door New Skool Media: Op mijn mailberichten wordt niet gereageerd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 334369
Gebruiker
G. Hoekstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook na een tweede herinnering geeft service@newskoolmedia.nl geen antwoord. De vraag luidde:

Beste Yorick Leeraert,

Onlangs ontvingen wij "fietsactief" nr. 8 met daarbij een brief d.d. 30 oktober dat dat het laatste nummer is dat wij zouden ontvangen wegens opzegging per 1 januari 2019 (zie hieronder). Uw colofon op pagina 11 van nr. 8 maakt melding van 9 nummers. Nummer 9 verschijnt in december a.s. staat er op pagina 81. Het komt ons voor dat dat het laatste nummer is voor 1 januari a.s.

De oplossing

Antwoord ontvangen op mijn mailbericht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat New Skool Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Hoekstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 8 januari 2019 is eindelijk van New Skool Media bericht ontvangen, waarna e.e.a. als afgehandeld kan worden beschouwd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over New Skool Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen