Klacht New York Pizza: Korting wordt niet verwerkt

Klachtnummer
# 29192
Gebruiker
StanleyWijnen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Donderdag 27 juni besloten mijn vader en ik te bestellen bij New York Pizza. Toevallig hadden we nog wat kortingsbonnetjes gevonden die tot 30 juni 2013 geldig zijn. Bij het bestellen op de website werd gevraagd of ik een couponcode had. Deze code, bestaande uit 2 Medium Pizza's + Brownies voor 17,99. Bij het bezorgen gaf de bezorger aan dat er 28,97 betaald moest worden. Wij konden hier niet omheen.

Een dag later besloten wij naar de New York Pizza te gaan om ons geld terug te vragen. Aangezien het ging om een aankoop en betaling van de dag ervoor, was de zaak gesloten en konden wij naar ons geld fluiten. Tot overmaat van ramp vertelde de betreffende man, die chef van deze vestiging blijkt te zijn, het volgende: "Wij weten dat er fouten zijn met de website, maar wij kunnen hier niets aan doen." Dit vind ik erg apart. Als je weet dat de website niet naar behoren werkt, moet er iets aan gedaan worden. Desnoods bel je de klant op om het door te geven...

De oplossing

Restant terug, betere service en een beter functionerende website.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat New York Pizza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over New York Pizza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen