Opgelost door New York Pizza: Na 6 weken nog mijn geld niet terug.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 554162
Gebruiker
#NoNYPizza!
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan en betaald. Vestiging levert niet meer in mijn woonplaats. Geld zou teruggestort worden. Na 6 weken mijn geld nog steeds niet terug. Klantenservice hoofdkantoor is ook een farce. Terugbetalingen die tot 8 dagen kunnen duren??? Bij staat een overschrijving in seconden bij de ontvanger. Eerst 3 keer contact, maar verwijst naar de vestiging en laat daarna ook niets meer van zich horen.

Gewenste oplossing

Eerst nederige excuses dat het zo lang moest duren, daarbij uiteraard mijn geld teruggestort. En een extra genoegdoening voor het lange wachten en de trieste service.
Geboden oplossing
Na 2,5 maand mijn geld terug gekregen. Triest dat je een speelbal wordt tussen een vestiging en de centrale organisatie die eigenlijk weinig voor je kan doen. Ook tussentijds een gratis pizza gekregen… maar ja, die bezorgen ze hier niet… daar begon het hele gedoe mee.. verdere excuses en vergoeding nooit gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

7 reacties

  1. Auteur
    #NoNYPizza!
    Datum
    Net als via de mail blijft het oorverdovend stil. #NYPizzaNo-GoDominos
  2. Auteur
    #NoNYPizza!
    Datum
    En nog niet opgelost. Als je op NY pizza wacht, wacht je lang. Ga maar naar domino’s!!!
  3. Auteur
    #NoNYPizza!
    Datum
    Wat een slecht bedrijf. Nog steeds geen reactie.
  4. Auteur
    #NoNYPizza!
    Datum
    Nog steeds niet opgelost
  5. Auteur
    #NoNYPizza!
    Datum
    Nog steeds geen terugbetaling ontvangen.
  6. Auteur
    #NoNYPizza!
    Datum
    Tot op heden nog steeds geen oplossing
  7. Auteur
    #NoNYPizza!
    Datum
    Nog steeds geen geld. Triest hoe je een speelbal bent tussen winkel en centrale organisatie van NYPIZZA

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over New York Pizza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen