Klacht New York Pizza: Terugbetaling van niet geleverde pizza's

Klachtnummer
# 534713
Gebruiker
Dalia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pizza's besteld en betaald met iDeal. Omdat de bevestigingsmail niet kwam heb ik kontakt opgenomen met de vestiging. Deze gaf aan geen betaling te hebben ontvangen en alleen het hoofdkantoor kon iets oplossen.
Via email, met betaalbewijs, kontakt opgenomen met het hoofdkantoor, kreeg al snel het antwoord dat er terugbetaling gedaan zou worden binnen 8 werkdagen.
Na 8 werkdagen niets ontvangen, dus opnieuw kontakt opgenomen met het hoofdkantoor, deze zou een reminder sturen naar het filiaal.
Daarna nog geprobeerd via het webformulier op de website en kreeg opnieuw hetzelfde standaard antwoord; binnen 8 werkdagen terugbetaling enz...

NYP heeft het nog steeds niet opgelost.

De oplossing

Ik wil dat NYP de niet geleverde pizza's terug betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    Dalia
    Datum
    Nog geen reaktie ontvangen van NYP, maar we geven ze een kans om op de klacht te reageren.

    De bedrijfsmissie van NYP is tenslotte; ‘deliver 110% to create raving fans’

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over New York Pizza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen