Klacht New Yorker: Kapotte kleren

Klachtnummer
# 42819
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week zaterdag wezen winkelen in Duitsland. Ik ben gek op jullie winkel en heb er dan ook veel gekocht, waarond 2 broeken en een jasje. Na 1 keer dragen kom ik er achter dat er bij het jasje een enorm gat zit bij de naad. Nou kan gebeuren en heb het zelf gemaakt. Ik had die dag ook 1 van de broeken aan, en ook daar kwam ik erachter dat er allemaal naden loslaten. Ik dacht nou ik heb gewoon pech, maar toen ik er net achter kwam dat er bij die andere broek ookal een hele naad aan het loslaten is werd ik toch wel een beetje boos en vooral verdrietig. Kunnen jullie hier iets mee? Groeten Kim Arends

De oplossing

Misschien dat ik een deel van het aankoopbedrag terug kan krijgen of de artikelen kan ruilen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat New Yorker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over New Yorker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen