Klacht New Yorker: Nee

Klachtnummer
# 664263
Gebruiker
Ghezal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een broekje voor mij dochter gekocht van €24,99 die broek is te strak voor haar.
Ik heb die kassabon kwijtgeraakt maar toen ik heb gepind ik was met mijn bank afschrift naar de NewYorker gegaan, maar ik ben heel slecht geholpen door de medewerker. Ik heb gezicht ik hoef geen geld maar een andere kledingstuk of een vergoed bon, maar ze zei niks is mogelijk, en dat vind ik heel raar en onvriendelijk

Gewenste oplossing

Heel slecht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat New Yorker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over New Yorker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen