Klacht New Yorker: zwemkleding niet ruilen

Klachtnummer
# 61202
Gebruiker
patricia
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb gister een zwembroek gekocht, mijn broertje heeft hem niet eens gepast, want er zat geen elastiek in. Ik vind het schandalig dat mij gister er niet bij is gezegt dat ik hem niet kon ruilen. Anders had ik hem niet eens gekocht!

Gewenste oplossing

Een tegoed bon of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat New Yorker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over New Yorker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen