Klacht Newbalance-schoenen.nl: Bestelling niet ontvangen, wel betaald, geen hulp of tegemoetkoming

tbkkr

Ik heb schoenen besteld. De bezorgdienst UPS geeft aan het te hebben bezorgd, dit klopt niet. Ik heb een onderzoek laten starten bij UPS en New Balance om hulp of tegemoetkoming gevraagd in dit proces. UPS heeft het onderzoek zonder bewijs of updates weer gesloten. New Balance staat achter wat UPS zegt en helpt mij op geen enkel vlak. New Balance bied geen enkele oplossing en gaat niet in op de dingen die ik vraag of aangeef. Ook wilt het niet zelf contact opnemen met UPS. Ik moet het zelf uitzoeken. Ik ben mijn geld kwijt en heb geen bestelling ontvangen, ben echt boos. De manier van reageren op mijn e-mails is zeer onprofessioneel en totaal niet begripvol of behulpzaam. Ik kom geen stap verder terwijl ik niks heb ontvangen en wel heb betaald.

Ik wil dat het bedrijf graag een oplossing bied en mij helpt, ze doen niks. Ik heb namelijk betaald, en niks ontvangen! De bezorgdienst biedt geen enkel bewijs dus ik snap niet dat New Balance blindelings uitgaat van wat UPS zegt. Op dit moment zou ik de schoen niet eens meer willen en zou ik gewoon graag mijn geld terug willen en deze case sluiten.

Wij vinden dat Newbalance-schoenen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Newbalance-schoenen.nl?