Klacht Newbalance-schoenen.nl: Maand gewacht, bijbetalen en verkeerde levering.

Loes

Ik heb 30 maart schoenen besteld bij new-balance schoenen, omdat ze goedkoop waren vergeleken andere site's en er stond aangegeven, quot: belastingen zijn al inbegrepen in de vermelde prijzen van de producten. De verzendkosten voor bestellingen in Frankrijk geleverd inclusief BTW en alle kosten van verzending van de bestelling naar het opgegeven adres.

Een week later nog niks dus een mail gezonden naar reneedcullen427@gmail.com, het mail adres waar ik ook het factuur van ontvangen had. Vervolgens krijg ik in het Engels van het mail adres: (nikefreeonlineaqmd@gmail.com) reactie terug dat mijn bestelling is verzonden. Na nog een paar loze maltjes waar mijn bestelling nu blijft kreeg ik 25 april van PostNL een brief of ik wilde melden wat er in het pakket zat en de factuur mee wilden zenden. Dat gedaan kreeg ik 6 mei bericht dat mijn bestelling bezorgd zou worden en dat ik 25,80 moet betalen aan de postbezorger.

Vandaag, 7 mei zijn de VERKEERDE schoenen bezorgd.

Ik wens de juist schoenen te ontvangen, op het moment dat ik die ontvang (zonder enige bijbetaling) zal ik de verkeerd ontvangen schoenen (op kosten van de verkoper) terugsturen.

Ik heb 0,0 % vertrouwen meer in dit bedrijf dus ze mogen mij nu tegemoet komen.

Wij vinden dat Newbalance-schoenen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Loes
    Mijn klacht is niet afgehandeld, het bedrijf heeft nooit een reactie gegeven.