Klacht NewChance.nu: Dreigen met incassopartner!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 259118
Gebruiker
Fabzzz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot op heden nog geen prijs in ontvangst mogen nemen. 2 automatische terug gestort. En nu dreigen met incassopartner terwijl geen prijs in ontvangst mogen nemen!! En ze geven aan garandeert prijs garantie anders eerste inleg van 3 maanden terug!!

De oplossing

Laatste betaling die zelf overgemaakt is geworden retour ontvangen van €47,50

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Felix,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Echter zien wij staan dat u al een prijs heeft ontvangen, om deze reden vervalt uw garantie. Mocht u alle gegevens omtrent uw prijs kwijt zijn, dan horen wij dat graag zodat wij u de gegevens nogmaals kunnen toezenden.

    Wij hopen hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fabzzz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nou zoals ik al meerdere mails gestuurd heb, heb ik prijs niet ontvangen alleen een brief met dat ik de prijs zou ontvangen en dat ik vouchercode kan invullen via superholidays.nl wat al gebeurd is en er met mij contact opgenomen zou worden wat tot op heden ook niet is gebeurd. Als ik prijs al ontvangen zou hebben waarom zou ik dat contact met jullie gaan opnemen via klachtenkompas? Jullie komen alleen met betalingsachterstanden en dreigen met incassopartners etc. Diep triest. Oplossing: Prijs hoef ik niet meer te ontvangen want er is nog steeds geen contact met mij opgenomen, daar dat dit al zolang speelt en 2 incasso's al zijn teruggestort en ik verwacht dan nog laatste betaling van 3 maanden die ik zelf heb overgemaakt teruggestort te krijgen. Dus nee, klacht is niet naar tevredenheid opgelost daar dat jullie verder geen actie ondernemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen