Klacht NewChance.nu: Gedwongen betaling

# 192389
A.C. van Unen

Ik kreeg een aanmaning van New Chance voor betaling van € 47,50.
Ik wilde mij afmelden maar dat kon alleen maar na betaling en tussen 1 en de 15e van de betr. maand. Deze mededeling kreeg ik na tel. contact maar toen was er inmiddels alweer
een maand verder. Ik heb gesproken met Nikki Walraven en uiteindelijk € 142,50 moeten betalen om ervan af te zijn.

Geen prijzen gewonnen maar wel betalen elke maand. Pure oplichterij. Het is te gek voor woorden dat je elke maand € 47,50 moet betalen voor iets waar je geen grip op hebt en er ook niet vanaf kunt komen op een normale manier.

Ik wil mijn geld teruggestort hebben.

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

NewChance.nu
    Geachte mevrouw van Unen,

Hierbij willen wij u doorgeven dat er wel degelijk een prijs is binnen gehaald voor u echter krijgt u deze pas uitgekeerd als de betalingsachterstand is voldaan.

Het team van New Chance
    A.C. van Unen
    Ik heb € 142,50 betaald voor een "prijs". Ik heb nergens gebruik van gemaakt en toch moet ik betalen. Er wordt een prijs beloofd na betaling. De "prijs" kan niet in verhouding staan tot het bedrag dat betaald is en deugt niet. Ik heb eerder al aangegeven niet aan dit "spel" mee te willen doen. Ik ben niet de enige die het oneens is met deze gang van zaken. Er wordt ook aandacht besteed in het programma Radar en de juridische afdeling adviseert niet betalen. Ik eis mijn geld terug.

NewChance.nu
    Geachte mevrouw van Unen,

Wij hebben u zojuist een mail verstuurd met een toelichting.

Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?