Opgelost door NewChance.nu: Geen bedenkingstermijn

# 193820
Chantal

Ik ben afgelopen dinsdag drie dagen geleden gebeld door New chance met een heel mooi verhaal. Maar er is niet gezegd dat je een verplichte eerste speelmaand moet betalen. Ik heb opgebeld gisteren dat ik er toch van af wil zien en dat ik ook niet die eerste maand wil betalen. Toen werd er gezegd dat je eerst die maand moet betalen en dat je dan pas op kunt zeggen. Dat is onzin, want je hebt recht op 14 dagen bedenkingstijd. Dus in mijn ogen gewoon oplichting. Jullie zijn verplicht om bedenkingstijd te geven.

Ik wil afzien van dit en gewoon de wettelijke bedenkingstijd. Ik ga niet de eerste speelmaand ook betalen.

NewChance.nu
    Geachte mevrouw Verdonk,

Wij hebben u zojuist een mail verstuurd met een toepasselijke oplossing voor uw klacht. Wij hopen op deze manier uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Het team van New Chance
    Chantal
    Betekend dat ook dat ik nou niet die verplichte eerste speelmaand hoef te betalen? Want dat hebben jullie er niet bij gezet in de email. Jullie zeggen dat het abonnement per 1 december stopt, maar ik wil helemaal nergens aan vast zitten. Ik heb ook duidelijk vermeld in mijn klacht, dat ik ook niet die eerste speelmaand wil betalen. Maar jullie geven geen antwoord dat ik dat niet wil betalen. Ik wil niet dat het per 1 december stopt, maar gewoon nou stopt en geannuleerd wordt.
    NewChance.nu
    Geachte mevrouw Verdonk,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar. Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

Het team van New Chance
    De klacht is opgelost.

Chantal

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?