Klacht NewChance.nu: geen prijs

Klachtnummer
# 177693
Gebruiker
EllyV
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben telefonisch benaderd door Newchance en heb me ervoor aangemeld voor 49 euro. Ik dacht dat dat eenmalig was, maar ik was vergeten te betalen, dus kreeg ik een aanmaning en toen bleek dat ik eraan vast zat, maar ik kon wel maandelijks opzeggen.
Dit tussen de 1e en 15e van de maand. Ik heb dus gebeld (op 7 juli jl.) en 55 minuten aan de telefoon gehangen voordat ik iemand te spreken kreeg. Zij heeft me wel afgemeld en bood ook excuses aan. In de tijd dat ik wachtte, heb ik Newchance een boze e-mail gestuurd en ook met de vraag wanneer ik mijn prijs dan krijg. Hier heb ik geen antwoord op gekregen en een prijs is er ook niet.

De oplossing

ik wil mijn beloofde prijs t.w.v. minimaal 25 euro en antwoord op mijn e-mail.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Beste mevrouw in 't Veen,

    Allereerst onze excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat de wachttijden wat langer zijn dan verwacht. Desalniettemin doen wij er alles aan om de wachttijden zo kort mogelijk te houden.

    Wij hebben naar aanleiding van uw klacht telefonisch contact proberen op te nemen met u, echter zonder resultaat. We willen dit graag met u oplossen.

    Wij vragen u daarom ook telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance
  2. Auteur
    EllyV
    Datum
    Dank u voor uw antwoord. Helaas was ik blijkbaar niet in de gelegenheid de telefoon te beantwoorden, maar als ik de klantenservice bel, moet ik waarschijnlijk weer zo lang wachten. Zou u mij nog een keer willen bellen aub?
    Met vriendelijke groet,
  3. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte mevrouw In 't Veen,

    Natuurlijk willen wij u nog een keer bellen. Wij zullen u deze week nog opbellen. Indien wij u niet te pakken krijgen bellen wij u begin volgende week weer op.

    Dank voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,


    Het team van New Chance
  4. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Beste mevrouw In 't Veen,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance
  5. Auteur
    EllyV
    Datum
    New Chance heeft me gebeld en ik heb mijn prijs gekregen.

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen