Klacht NewChance.nu: Heeft allang doorgegeven dat ik geen lid meer wilde zijn.

Klachtnummer
# 256791
Gebruiker
Bakar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb mij al een tijdje gevraagd om mij niet meer als lid niet meer op te nemen, blijkt dat er toch een bedrag van mijn rekening is afgehaald.

De oplossing

Mij uitschrijven uit jullie bestand mijn naam is B.Bakarbessy, julianalaan 1; 5261TS Vught.

2 reacties

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte mevrouw Bakarbessy,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Wij zullen dit later op de middag nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance
  2. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Bakarbessy,

    Wij hebben uw klacht doorgenomen en zijn tot de conclusie gekomen dat u de opzegging niet eerder bij ons heeft doorgevoerd op een correcte manier. Uit coulance hebben wij bij deze uw lidmaatschap aan New Chance opgezegd.

    Wij hopen hierbij uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen