Klacht NewChance.nu: Herhaalde incasso's na opzegging

# 197624
PetertjeW

Dit bedrijf blijft incasso's sturen en innen en ondertussen ook aanmaningen die te hoger zijn dan de teruggestorte incasso's. Ik heb al eerder een bedrag overgemaakt omdat dat nog betaald moest worden maar vlak daarna hebben ze OOK dezelfde incasso nog een keer geïnd (augustus).
Ik heb op 13 augustus helemaal volgens hun eigen regels, tussen de eerste en de 15e van de maand, telefonisch opgezegd. Ze blijven dus gewoon doorgaan met het innen van geld. en ik heb ondertussen al een keer teveel betaald.
De hele opzet van het bedrijf is compleet flauwekul omdat er helemaal nergens iets is terug te vinden van wat ze met je geld doen. Dat zou moeten zijn: 500 overgebleven prijsvragen invullen zodat je minimaal ix in de drie maanden een prijs wint. TW : een auto, een geldbedrag of een reis.Als je de eerste maand niets zou winnen kon je je geld terugkrijgen. Toen ik na 1 maand daarnaar vroeg had ik INEENS een reis gewonnen. Maar er was geen vertrekdatum .

Ik wil al mijn geld terug omdat ze niet gedaan hebben wat ze gezegd hebben.
INHOUD van de welkomstbrief:
Hierbij bevestigen wij, zoals afgesproken, uw deelname aan New Chance vanaf 1 juni 2016 voor minimaal één
speelmaand. Uw kans om gegarandeerd een prijs van betekenis te winnen!
New Chance is de bemiddelaar tussen consumenten en prijsvragen, waar men gegarandeerd in de prijzen valt. New
Chance vult iedere maand 500 prijsvragen voor u in op de juiste en correcte manier.
Als welkomstcadeau worden er in de eerste maand gratis 50 extra prijsvragen voor u ingevuld. Door de grote hoeveelheid
prijsvragen bieden wij ''De Altijd Prijs Garantie''.
U wint binnen 3 maanden gegarandeerd een prijs ter waarde van minimaal â‚ € 250,-, namelijk: Een gloednieuwe
auto, een mooie reis of een leuke geldprijs.
Wilt u weten welke prijs u gewonnen heeft? Log dan snel in met uw unieke inloggegevens. Eveneens kunt u hier vrijwel alle informatie vinden die u belangrijk acht.
NB: Geen info

NewChance.nu
    Geachte mevrouw Walda,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar. Wij zullen u morgen weer op bellen om deze kwestie z.s.m. op te lossen.

Het team van New Chance
    PetertjeW
    Jullie hebben beloofd terug te bellen maar dat is nog niet gebeurd! Het gesprek was niet afgemaakt.
    Het probleem is nog niet opgelost!
    Over het bellen van jullie: Ik kan niet op tijd bij de telefoon zijn als die maar drie of vier keer overgaat voordat er weer opgehangen wordt.
    Ga dus a.u.b. nog verder proberen met mij te bereiken.
    NewChance.nu
    Geachte mevrouw Wallet,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, echter krijgen wij uw voicemail te pakken. Wij zullen het morgen nogmaals proberen. Dit zal tussen 16:00 uur en 18:00 uur zijn.

Mocht het dan niet uitkomen dan horen wij dat graag.

Het team van New Chance
    PetertjeW
    EN WEER.... ging de telefoon maar 4x over voordat hij er mee ophield. En zo snel ben ik ECHT NIET bij de telefoon. Het duurt best lang voordat hij op de voicemail overgaat dus blijf ajb wat langer bellen!! (Volgens mij staat de voicemail niet eens aan........ en ik heet mw. Walda, dus misschien belden jullie de verkeerde persoon)
    OF probeer het meteen NOG een keer.
    Terugbellen kan ik niet met een verborgen nummer.
    Maandagochtend ben ik thuis.
    Tot horens......
    PetertjeW
    Zouden jullie gewoon door willen gaan met mij proberen aan de telefoon te krijgen? Ik ben meestal thuis dus dat moet snel kunnen. Voorwaarde is wel dat jullie de telefoon lang over laten gaan want ik kan er niet zo snel bij komen.
    Ik ben teleurgesteld dat jullie al een week lang geen pogingen meer doen om met mij in contact te komen.

PetertjeW
ER WORDT HELEMAAL NIET MEER GEREAGEERD!!!!!! OOK KLACHTENKOMPAS ZELF REAGEERT NIET

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?