Opgelost door NewChance.nu: Hoezo besta ik niet als ik wil inloggen?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182656
Gebruiker
TJO
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Probeerde vandaag voor de gein eens in te loggen om te kijken wat ik allemaal gewonnen zou hebben. Inloggegevens ontvangen per mail ingevoerd, gebruikersnaam bestaat niet. Emailadres opgegeven om nieuwe inloggegevens te ontvangen ... emailadres komt niet voor in de database. Hoezo oplichting? Wel incasseren maar blijkbaar besta ik niet in jullie systemen?

Ik wil met onmiddellijke ingang stoppen met deze oplichtingspraktijken en verwacht per direct een overzicht van alle acties waar ik aan meegedaan zou hebben en de prijzen die ik gewonnen zou hebben in mijn mailbox.

De oplossing

Ik wil per direct mijn contract stopgezet hebben en mijn afgeschreven geld teruggestort. Aangezien ik blijkbaar niet in de systemen voorkom besta ik ook niet voor NewChance en heb ik blijkbaar ook betaald voor niets

6 reacties

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte heer Joustra,

    Wat vervelend om te horen dat uw inloggegevens niet werken. Wij zullen er voor zorgen dat u vandaag nog uw nieuwe inloggegevens ontvangt zodat u uw prijsvragen te kunt zien.

    Mocht u in de prijzen vallen dan zult u dat z.s.m. van ons vernemen. Dat zal telefonisch of per post gebeuren, zoals wij dat in mei hebben laten weten per post dat u een prijs had gewonnen.

    Mocht u hier nogmaals een bevestiging van willen ontvangen dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance
  2. Auteur
    TJO
    Datum
    Login gegevens zijn dan wel ontvangen maar ben wel benieuwd naar de prijs die ik gewonnen zou hebben. Ik heb namelijk nooit iets gezien, gehoord of ontvangen.

    Op de site kan ik ook niet terugvinden wat ik gewonnen zou hebben. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik mijn contract gestopt wil zien en dat de gelden teruggestort worden.
  3. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte heer Joustra,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance
  4. Auteur
    TJO
    Datum
    Contract is wel per direct opgeheven (per 1 augustus) en toch is nog een maandbedrag afgeschreven.
  5. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte heer Joustra,

    Zojuist hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen echter zonder enige succes. Wij hebben een bericht achter gelaten op uw voicemail. Wij hopen bij deze dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance
  6. Auteur
    TJO
    Datum
    Heb zelf betaling gestorneerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TJO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy