Klacht NewChance.nu: Ik wil mijn inleg en mijn "eigen bijdrage" aan mijn "gewonnen" vakantie terug.

PaulB78

Ik heb 3 maanden meegespeeld met New Chance en een "vakantie" gewonnen met Express Tours. EUR 270,- bijbetaald aan luchthavenbelastingen, extra optie's, ect. Daarna moest ik er zelf achterkomen dat de vakantie geannuleerd was. Nu ben ik EUR 420,- kwijt en heb geen prijs en heb geen vakantie!
Ik voel me volledig besodemieterd.
Er wordt niet gereageerd op mailtjes naar New Chance en ook niet op mailtjes die ik naar Express Tours heb verzonden.

Ik wil al mijn geld terug. Ik ben 3 maanden geld ingelegd en New Chance heeft mijn vakantie gefaciliteerd bij "Express Tours".

NewChance.nu
    Geachte heer Boswinkel,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij zullen contact opnemen met Express Tours om hen te verzoeken uw geld terug te boeken. Wij hopen dat dit op een korte termijn gebeurd.

Met vriendelijke groeten,

Het team van New Chance

PaulB78
New Chance gaat het reisbureau benaderen om mijn geld terug te storten. Ik heb daar, met alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt, totaal geen vertrouwen in. Over het terugstorten van 3 maanden deelname, reppen ze met geen woord in hun email. Ik wacht af, maar heb er totaal geen vertrouwen in dat ik nog ooit iets van mijn 420,- euro terug zie.

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?