Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door NewChance.nu: in 2013 waren dit soort bedrijven al onderdeel in Radar
Details
Klacht
Een hele aardige mevrouw belde me met de mededeling dat ik geselecteerd was in de regio met 80 anderen. Ze wilde meteen al allemaal voorkeuren en wensen met me bespreken. Toen ik aangaf dat ik eerst wilde weten wat het me ging kosten, was ze al wat minder aardig. Toen ik vroeg hoe ze heette en of ze een website hebben antwoordde ze netjes. Toen ik aangaf dat bij googlen ze er niet goed afkomen werd mevrouw wat feller en gaf ze aan dat ieder bedrijf klachten heeft. Zag het verdienmodel wel en aangegeven niet mee te willen doen. Daarna op internet aflevering van Radar gekeken. Wat triest als dit je werk is. Er zullen helaas genoeg mensen zijn die door het enthousiasme van de callcenter medewerkers er met beide benen in trappen. Jammer dat dit mag!Gewenste oplossing
Verbieden dat dit soort bedrijven überhaupt actief mogen zijn. Er zijn teveel hebberige mensen die dit soort bedrijven rijk zullen maken. Eigenlijk verwacht ik dus van dit bedrijf dat ze hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen en echte dienstverlening gaan zoeken. Geldt ook voor de medewerkers. Ik snap dat je de huur en eten moet betalen, maar om het dan maar afhandig te maken van anderen is in mijn ogen niet hoe het zou moeten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.