Klacht NewChance.nu: Klacht

Ada

Ik heb nooit toestemming gegeven om mee te doen en om geld van mijn rekening af te schrijven. Dit zijn oplichtings praktijken. Een eventuele opname van een gesprek is dan ook op misleidende wijze verkregen of gemanipuleerd.

Ik wil mijn geld terug

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

NewChance.nu
    Beste mevrouw Filarowska,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij achten een zorgvuldige omgang met onze klanten van groot belang. Wij hebben daarom het gesprek van begin tot eind opnieuw beluisterd en gezocht naar eventuele misleiding. Echter kunnen wij geen ene vorm van misleiding terugvinden in dit gesprek. U hebt zelf gegevens, zoals het rekeningnummer opgenoemd aan desbetreffende collega. Aan het eind van het gesprek is tevens een bandopname met u gemaakt. Deze bandopname wordt gemaakt om misstanden te voorkomen. Ook in deze bandopname hebt u vijf keer akkoord gegeven en daarmee dus ingestemd om deel te nemen aan de service van New Chance.

Mocht u deze bandopname willen horen, dan vragen wij u telefonisch contact op te nemen met ons wanneer het u schikt.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Het team van Newchance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?