Klacht NewChance.nu: kom niet van new chance af

Renske

Ook ik werd gebeld door new chance. Ik heb de eerste week mij meteen bedacht,maar moest hetzelfde telefoonnummer op ander tijdstip doen.Na veel bellen(er wordt niet opgenomen) en mails, blijven ze bezig,en opzeggen per mai mag niet. Ik ben het nu spuugzat, terwijl ik juist zo gauw mogelijk aangaf hier weer vanaf te komen.Bovendien werk ik,en moet me aan HUN beltijden houden en dan nog;ben zo klaar met dit bedrijf!

email dat ze mij uit hun systeem halen

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Renske
    In overleg met mijn bank storneer ik de bedragen;het is toch te gek dat je binnen een paar dagen je belt en zegt dat jeje bedcht hebt, dat dan niet kan; Verder; enorm lange wachttijden voor je aan de beurt bent/Of helemaal niet.Ik heb ook mn werk.Veel telefoontjes en emails later; Heb zojuist een mdewerker aan de telefoon gehad;Ik gebeld en na lang wachten aan de beurt.Hij zegt dat ik hoe dan ook moet betalen.als ik zeg dat hij mijn gegevens uit het systeem moet halen krijg ik als antwoord; Ik M
    Renske
    Ik Moet helemaal niks; maar ik moet ook niks!Het enige wat ik wens is niks meer van dit bedrijf te horen, telefonisch of emails ed te ontvangen.
    NewChance.nu
    Beste mevrouw (naam verwijderd), Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar. Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld. Met vriendelijke groet, Het team van New Chance
    Renske
    Alles was afgehandeld; had een man aan de telefoon die mijn gegevens eruit zou halen;vlak voor het weekend weer een email dat ik moest betalen,ben die lui spuugzat.
    NewChance.nu
    Geachte mevrouw Horneman,

De mail die u van ons heeft ontvangen kunt u als niet ontvangen beschouwen. Dit is een geautomatiseerde mail waarvan wij nog niet de mogelijkheid voor hadden gekregen om deze te onderscheppen. Wij zijn met u op zoek gegaan naar een passende oplossing en wij hebben deze dan ook gevonden.

Met vriendelijke groeten,

Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?