Klacht NewChance.nu: Misleidend bedrijf NewChance

Klachtnummer
# 166087
Gebruiker
KaatjeJans48
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ze bellen met de mededeling dat je nergens aan vast zit,maar gaan pas opnemen als ze je gegevens gaan doornemen. Echt misleidend en vals !
Heb het inmiddels telefonisch opgezegd ,maar moest daarvoor wel de eerste betaling doen .

Gewenste oplossing

Is inmiddels opgelost ,maar niet tevreden met de betaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,

    Dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer om zo een bericht van u te lezen op het internet. De gesprekken die New Chance voert met klanten worden allemaal opgenomen van begin tot eind. Dit is u ook meermaals vertelt aan de telefoon. U heeft meerdere keren contact gehad met de klantenservice en u heeft het gesprek waarin u zich heeft aangemeld teruggeluisterd met een collega van de klantenservice. Vervolgens is de deelname netjes voor u opgezegd. De informatie die wij verschaffen aan de telefoon komt exact overeen met de informatie die in de bevestigingsbrief staat vermeld.

    Ik verzoek u in de toekomst uw klacht eerst bij ons te melden, alvorens u in het openbaar gaat klagen. Dit zorgt namelijk onterecht voor slecht imago van New Chance.

    Ik heb u zojuist proberen te bereiken, echter kreeg ik geen gehoor.
    Ik zou u graag te woord willen staan om een en ander opgehelderd te krijgen. Zou u contact op kunnen nemen met de klantenservice?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,


    Het team van Newmatch



Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen