Klacht NewChance.nu: Misleiding en onterechte aanmaningen, krankzinnig slechte bereikbaarheid.

Klachtnummer
# 252772
Gebruiker
H.M van Marle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na vele malen bezwaar te hebben gemaakt, hier klachten te hebben geplaatst en gebeld te hebben (op zich een prestatie als je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt, ik zit nu ook te wachten en ben wachtende 29!) gaat NewChance nog steeds verder aanmaningen etc. te sturen. Mochten zij recht hebben op betaling dan betaal ik uiteraard maar daarvan wil ik eerst bewijs. NewChance heeft alleen recht op betaling indien er een rechtsgeldige schriftelijk overeenkomst is en die is er niet. Kortom, ik betaal niet en zal ook niet meer reageren op aanmaningen tenzij u met bewijs (dit is een schriftelijke overeenkomst) komt.

De oplossing

Stoppen met vragen om betaling terwijl er geen overeenkomst is.

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Marle,

    Wij hebben uw klacht al in een ander dossier ontvangen. Wij zullen u verder van dienst zijn op dat dossier.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen