Opgelost door NewChance.nu: Na opzeggen nog steeds een rekening van 47,50 moeten betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177708
Gebruiker
Baron
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben per maart lid geworden en men heeft toen ook op 26-02-2016 geld afgeschreven ,het geen ik was overeengekomen,de volgende afschrijving was 31-03 en de daaropvolgende was op06-05-2016.
Men zou altijd rond de 26 ste van de maand afschrijven.
Bij navraag kreeg ik antwoord dat dat niet door hun kwam ,maar door het bedrijf aan wie ze de incasso's hadden uitbesteed.
Ik heb na 3 betalingen na het winnen van een of andere reis(sigaartje ui eigen doos ,genoeg van dit soort praktijken en heb opgezegd.
nu beweren ze dat ik nog 47,50 moet betalen.
Netjes bericht teruggestuurd,maar ze blijven maar met warrige verhalen aankomen

De oplossing

Netjes bericht dat ik overal van af ben en dat ze mij nooit meer benaderen met hun agressieve verkoop praatjes

2 reacties

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Beste heer van Vuuren,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance


  2. Auteur
    Baron
    Datum
    Na tel kontakt en uitleg heb ik de klacht ingetrokken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Baron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen