Opgelost door NewChance.nu: NCME367299/NCJU438145

boudewijn_60

BOEK DEZE INCASSO'S MAANDELIJKS TERUG, WANT IK HEB ZE LETTERLIJK OPGEDRONGEN GEKREGEN.

HEB ZE OOK EEN EMAIL GESTUURD, DAT EEA AFGEHANDELD IS VOOR MIJ, ALLEEN BLIJKT DIT DAN WEER GEBEURD TE ZIJN VIA HUN ACHTERLIJKE NOREPLY E-MAILADRES, WANT EEN ANDER WEET IK SIMPELWEG NIET. DUS DAN PRESTEREN ZE HET OM MIJ DWANGBRIEVEN TE STUREN MET AANMANINGEN VAN DEURWAARDERS ETC., WANNEER IK NIET TOT BETALING OVER GA EN DAT BEN IK NIET MEER VAN PLAN.

HOE MOET IK DIT OPLOSSEN?

MET VRIENDELIJKE GROET,

J.G. RUSMAN
LAGE BOTHOFSTRAAT 277
7533 AS ENSCHED­É

BOVENGENOEMDE PRODUCTDETAILS IS VAN HET INCASSO, WELKE IK KREEG, DOORDAT MIJN E-MAIL NIET AANKWAM. ZOJUIST DE EMAIL ALSNOG NAAR HET JUISTE E-MAILADRES DOORGESTUURD EN HOPELIJK DAT DIT TOT DE OPLOSSING LIJKT. IN IEDER GEVAL WIL IK VAN DE GENOEMDE CONTRACTEN NCJU438145 + NCME367299 VOORGOED BEVRIJD WORDEN!

MIJN HARTELIJKE DANK IN DEZE!

J.G.RUSMAN
LAGE BOTHOFSTRAAT 277
7533 AS ENSCHEDÉ

NewChance.nu
    Geachte heer/mevrouw Rusman,

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht geprobeerd telefonisch contact op te nemen met u, echter zonder resultaat. We willen dit graag met u oplossen. Om dit te kunnen doen vragen wij u telefonisch contact op te nemen met ons wanneer het u schikt.

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 12:00 uur tot 16:00 uur

Het team van New Chance
    boudewijn_60
    Heb op 3/9/16 op de toegezonden e-mail een rea gestuurd, die kennelijk niet is aangekomen.
    Re: Klachtnr #182578: Nog zeven dagen om te reageren
    za 3-9, 10:08
    Klachtenkompas.nl (info@klachtenkompas.nl)
    Verzonden items
    Heb donderdagavond de nodige e-mails hun kant opgestuurd en vanaf vrijdag ben ik nu met terugwerkende kracht per 1/8/16 helemaal van hun verlost!
    De klacht is dus opgelost!

J.G. Rusman