Klacht NewChance.nu: New Chance, nooit om gevraagd en je komt er niet meer vanaf !!!

Klachtnummer
# 186857
Gebruiker
BikoBoy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

17 maart 2016 gebeld door callcenter met uitleg over het bedrijf. Of we mee wilden doen, je zit nergens aan vast en krijgt nog een bevestigings e-mail om door te gaan per 01-05-2016. Deze e-mail nooit ontvangen. Pas als we dat melden en zeggen verder geen interesse te hebben krijgen we in mei alsnog een e-mail met als bijlage de inhoud van de betreffende e-mail die we in maart hadden moeten krijgen. We zaten er nu aan vast mailden ze. Opzeggen kon telefonisch tussen 14:00 en 16:00 uur.
Sindsdien wordt maandelijks €47,50 afgeschreven van onze rekening. Deze hebben we telkens gestorneerd. Meerdere malen e-mail gestuurd dat wij er absoluut niet aan mee wilden doen. Geen - of bevreemdend antwoord via e-mail. Rekening blokkeren door bank lukt niet of moeilijk en telkens voor 1 keer, dan werd het via een ander rekeningnr. geïncasseerd. Telefonisch contact zowel persoonlijk als via de bank lukt niet. Het is nu eind september en nog steeds krijgen we aanmaningen. We zijn het zat.

De oplossing

We hebben nooit toestemming gegeven deel te nemen aan hun product en/of dit bevestigd. We wensen per direct verwijderd te worden uit hun bestand zonder ook maar iets hiervoor te moeten betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte heer Creemers,

    Wij hebben naar aanleiding van uw klacht telefonisch contact proberen op te nemen met u, echter zonder resultaat. We willen dit graag met u oplossen. Om dit te kunnen doen vragen wij u telefonisch contact op te nemen met ons wanneer het u schikt.

    Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 12:00 uur tot 16:00 uur

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen