Klacht NewChance.nu: New Chance stalkt.

Wendel de Joode

Ook ik ben erin getuind met New Chance. Ik heb opgebeld en gezegd dat ik in geen geval betaal. Volgens New Chance moest ik minimaal voor één maand betalen. Er werd ook (tot 2 keer toe!) geld afgeschreven dat ik evenzo vaak heb gestorneerd. Vervolgens krijg ik tot 2 keer toe een aanmaning en dreigt New Chance met een incassobureau. IK sta in mijn recht en ben New Chance helemaal niets verplicht. Ik verzoek het bedrijf daarom ook deze vorm van stalking te staken. Overigens kreeg ik van de week een mailtje van het bedrijf dat ik een prijs gewonnen heb. Fijn! Geef maar aan een ander. Ik ben Gekke Gerritje niet.

NewChance.nu
    Geachte heer van Wendel,

Wij hebben u geprobeerd te bellen, maar kregen u niet te pakken. Daarom hebben wij een mail verstuurd met een voorstel van het afhandelen van uw klacht. Wij vernemen graag van u of dit de gewenste oplossing is.

Met vriendelijke groeten,

Het team van New Chance

Wendel de Joode
Een maand geleden kreeg ik de mededeling dat op 21 maart j.l. 47,50 van mijn bankrekening zou worden afgeschreven - een bedrag dat ik associeer met New Chance, hoewel ik die naam nergens tegenkwam. Toch heb ik de overschrijving onmiddellijk geblokkeerd. En ja hoor: vanmorgen kwam via de mail de mededeling binnen dat ik een betalingsachterstand van 142,50 heb. En of ik dat maar even binnen 7 dagen wil voldoen.

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?