Opgelost door NewChance.nu: Ongewenst lid van NewChance.nu

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176039
Gebruiker
Klaas303
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Recentelijk werd ik benaderd door newchance.nu, melde meteen geen interesse te hebben,
meneer bleef aandringen en ik was uiteindelijk akkoord gegaan (ik hield rekening met de bedenk tijd).

Vandaag ontving ik de welkoms brief (deze zou 17-06 verzonden zijn),
belde hier achteraan en stond een uur in de wacht.

Toen ik eindelijk iemand te spreken kreeg kon deze persoon niets voor mij betekenen,
ik moest op 1 augustus maar weer even opnieuw terug bellen.

ik wens niet deel te nemen aan deze loterijen en er zal van dit voorval indien nodig wens ik betalingen aan hen te gaan storneren.

Kan en mag ik dat gaan doen, krijg ik dan geen problemen met incassobureaus.

Ik heb hen vandaag gebeld en tevens 2x gemaild met een copy van hen eigen schrijven aan mij, dit zou men op 17-06 al verstuurd hebben aan mij terwijl het nu toch echt 8 juli is.

Voor hen een mogelijke reden om aan te gaan dragen dat de bedenk tijd voorbij is.

De oplossing

Geen lidmaatschap bij NewChance.nu, ook niet voor 1 maand

2 reacties

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Beste heer Woltinge,

    ik zie staan dat u inmiddels contact heeft gehad met de klantenservice en dat uw deelname is geannuleerd.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance


  2. Auteur
    Klaas303
    Datum
    Na het blijven aandragen van enkele medische details over mijzelf, kon men zich voorstellen dat het de beste keuze zou zijn om mijn volledige contract te annuleren. Met enige moeite was alles dus netjes opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaas303
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen