Klacht NewChance.nu: Onrechtmatige Incasso's

# 199691
Marcel

Vanaf Augustus ben ik al bezig om ze duidelijk te maken dat ze onrechtmatig maandelijks een bedrag van mijn rekening afschrijven. Na een telefoongesprek waarin expliciet werd vermeld dat er geen verplichtingen werden aangegaan maar dat het een maand op proef zou zijn voor een eenmalig bedrag van 47,50 zonder verdere verplichtingen. Na deze maand bleven ze toch het bedrag incasseren die ik per omgaande weer storneerde met een bevestigende email om te stoppen met incasseren. Je krijgt geen reactie alleen maar dat ze dreigen met een incasso voor het openstaande bedrag. Er is geen lopende overeenkomst en wil dat ze stoppen met incasseren. Dit wordt anders zo'n principe kwestie waarbij men elkaar nog lang dwars kan en zal zitten. Totaal niet nodig dit en zsm afhandelen.

Wil dat ze stoppen met incasseren. Meer niet. Tevens een bevestiging waarin staat dat er over en weer geen verplichtingen zijn geweest buiten die ene proefmaand dan.

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?