Klacht NewChance.nu: opgelicht? verkeerd ingelicht? goed van vertrouwen?

# 193113
EmmyS

Er word beloofd als u binnen 3 maanden niets hoort dan krijgt u uw geld terug.
Helaas is mijn moeder goed gelovig en heeft na 4 keer bellen jullie vetrouwen toch gehad.

Nu heeft ze per 10 oktober afgezegd. word er alsnog geld afgehaald en moet ze wachten tot 31 oktober. Mijn moeder is ziek heeft problemen met conentratie en geheugen en hier is gewoon misbruik van gemaakt.
Ze kan niet reizen en ja hoor ze krijgt een reis. vandaag binnen 1 november. dat betekend dus te laat en vind ik dat ze haar geld terug kan krijgen. Er word gezegd ja het is in oktober gevallen maar nergens in de brief staat dat.

Mijn opzich is dit oplichting en wil dat hier wat mee gedaan word.
Grappige is nogal dat alle kachten ook ver reizen gaan.is dit wel een winnaars gebeuren.. maar is dit niet gewoon een samenwerking met dat bedrijf? valt wel op

U wint binnen 3 maanden gegarandeerd een prijs ter waarde van minimaal € 250,-, namelijk: Een gloednieuwe auto, een mooie reis of een leuke geldprijs.

Ik wil mijn geld terug want hebben niet binnen 3 mnden ontvangen

Daarbij als we een prijs winnen wil ik niet allerlei kosten krijgen zoals er aangegeven staat :
Luchthavenbelasting, lunches, diners en drankjes, toegangsprijzen, lokale gidsen, toeslag 1-persoonskamer. Voor meer vragen kunt u ons bellen naar

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geachte mevrouw Serruys,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de gewonnen prijs. Helaas kunnen wij geen prijzen inruilen. Daarnaast is de prijs in de maand oktober gevallen, alleen heeft u deze op 1 november ontvangen i.v.m. de post die in het weekend niet geleverd wordt.

EmmyS
    Toch klopt er iets niet, of word gesuggereerd dat je allerlei prijzen kan winnen. Volgens mij is dit niet zo.

Jullie werken samen met het bedrijf die de "vluchten organiseerd"puntje bij paaltje moet je hier ook nog extra voor betalen. Dus win win voor jullie.
    Jullie hebben mensen vals ingelicht en zijn te laat geweest of de post nou niet in het weekend word geleverd of wel (dat weten jullie zelf ook donders goed) grappig dat iedereen pas na 3 maanden wat hoort.
    Geachte heer/mevrouw Serruys,

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht telefonisch contact proberen op te nemen met u, echter zonder resultaat. We willen dit graag met u oplossen. Om dit te kunnen doen vragen wij u telefonisch contact op te nemen met ons wanneer het u schikt.

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 12:00 uur tot 16:00 uur

Goedemiddag,

Wij zouden gister 03-11 gebeld worden tussen 4 en 5,
    echter hebben we tot op heden nog niet gezien. graag verzoek ik om nogmaals te bellen. aangezien de wachttijden ontzettend lang zijn.
    Geachte mevrouw Serruys,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad.

EmmyS
    Hier is echter niet uit gekomen.
    Er is 10-10 gebeld om op te zeggen. Door jullie praktijken hebben jullie mij wijs gemaakt dat we deze maand af moesten maken.
    Echter is dat niet waar. Als je voor de 15 de afmeld speel je die maand nog steeds mee is mij verteld. Per 1-11 zou het dan opgezegd zijn. Nu staat het op 1-12 wat niet klopt.
    Krom, alles gaat via exxpresstours en er word over en weer onduidelijk gecommuniceerd. Oplichters op en top
    Geachte mevrouw Serruys,

Wij hebben u zojuist een mail verstuurd.

EmmyS
    Er is geen mail ontvangen

EmmyS

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?