Klacht NewChance.nu: Oplichting en geld terug storten!!

Fabzzz

Gebeld geworden en overtuigend met binnen 3 maanden altijd prijs. Prijs gewonnen en brief ontvangen met voucher code. Prijs kun je innen via superholidays.nl. Blijkt dat je eenmalig lid geld moet betalen voor €219,- en dit noemt men prijs gewonnen wat je uiteindelijk zelf moet betalen??

OPLICHTING!!!

Betaalde 3 maanden abonnementskosten teruggestort krijgen en natuurlijk alles opzeggen

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

NewChance.nu
    Geachte mevrouw Felix,

Voorheen heeft er inderdaad foutieve informatie gestaan op de website van Superholidays. Hier zijn wij van op de hoogte en dit is al bij hen op de website aangepast.

Als u nou een kijkje neemt zult u dat niet meer tegen komen. Bij bieden uiteraard onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Het team van New Chance

Fabzzz
New Chance zou contact opnemen met Superholidays. Tot op heden nog geen reactie gehad. 2x automatische incasso's zijn retour gekomen maar 1x betaling moest ik toen zelf overmaken maar nog niet retour gehad. Deze inleg zie ik dan nog graag retour. Communicatie verloopt moeizaam en is gewoon pure oplichting. Snap niet dat ze durven mensen te bellen met mee te doen hieraan tot dat ze zelf opgelicht worden.... Triest gewoon...

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?