Klacht NewChance.nu: Oplichting en geld terug storten!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 256074
Gebruiker
Fabzzz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gebeld geworden en overtuigend met binnen 3 maanden altijd prijs. Prijs gewonnen en brief ontvangen met voucher code. Prijs kun je innen via superholidays.nl. Blijkt dat je eenmalig lid geld moet betalen voor €219,- en dit noemt men prijs gewonnen wat je uiteindelijk zelf moet betalen??

OPLICHTING!!!

De oplossing

Betaalde 3 maanden abonnementskosten teruggestort krijgen en natuurlijk alles opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Felix,

    Voorheen heeft er inderdaad foutieve informatie gestaan op de website van Superholidays. Hier zijn wij van op de hoogte en dit is al bij hen op de website aangepast.

    Als u nou een kijkje neemt zult u dat niet meer tegen komen. Bij bieden uiteraard onze excuses aan voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fabzzz
Datum
Uiteindelijke oplossing
New Chance zou contact opnemen met Superholidays. Tot op heden nog geen reactie gehad. 2x automatische incasso's zijn retour gekomen maar 1x betaling moest ik toen zelf overmaken maar nog niet retour gehad. Deze inleg zie ik dan nog graag retour. Communicatie verloopt moeizaam en is gewoon pure oplichting. Snap niet dat ze durven mensen te bellen met mee te doen hieraan tot dat ze zelf opgelicht worden.... Triest gewoon...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen