Klacht NewChance.nu: Oplichting/fraude

Klachtnummer
# 190770
Gebruiker
jbart
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nadat ik lid werd, had ik vrij snel een brief waarin door NewChance gezegd werd dat ik een geldprijs had gewonnen van € 250,--. Na vele mailtjes en telefoontjes nooit iets ontvangen. Als je iemand telefonisch spreekt weigeren ze structureel hun naam te noemen en op mailtjes ontvang je geen inhoudelijke reactie. Telkens is er een smoes. Het bewijs dat we hier met oplichters te maken hebben is dat ze menen gebruik te moeten maken van een niet bestaande automatische incasso. Vóór de 15e (14e) opgezegd en tevens mijn automatische incasso stopgezet. Wat schetst mijn verbazing, in okt. is er wederom geld van mijn rekening gestolen. Ze schijnen elk telefoontje op te nemen, behalve als ze in het nauw komen. Erg selectieve opname. Gebruik maken van een niet bestaande automatische incasso is FRAUDE. Daar staat een straf op en valt in de categorie criminaliteit.

Gewenste oplossing

Uitbetaling van de geldprijs en terugstorting van ten onrechte geïnt bedrag op 3 okt. + inhoudelijke reactie op mijn mailtjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte heer de Ruiter,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen